Subject: FW: 0,4 kV õhuliini ja kaabelliini ristumine riigiteega 20162 Vardi-Nurme tee Pajaka külas
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 08:57:34 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/12503-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Saamel Lembit <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 24, 2024 5:29 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: 0,4 kV õhuliini ja kaabelliini ristumine riigiteega 20162
Vardi-Nurme tee Pajaka külas

Tere

Saadan täiendatud failid. Seletuskirja vastavad kommentaarid lisatud
(vabandan, et olin selle üldse unustanud lisada).

Kraavi seal reaalselt pole. Vaatan ka geodeesiat ja kõrguste järgi ei saa
ka kraavi olla, sest geodeet on märkinud antud punktis nõlva alumise joone
ja põllu alguspunkti ning kõrguste vahe minimaalne. Lisasin seletuskirja,
et kraavi põhjast peab olema 1,0 m ning ristmeväljal ka näha, et kaabli
sügas TRAM maal min 1,0 ja aina sügavamale läheb.

Lisan Google foto.

Lugupidamisega

Lembit Saamel

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 55 625 865

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 24, 2024 4:52 PM
To: Saamel Lembit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 0,4 kV õhuliini ja kaabelliini ristumine riigiteega 20162
Vardi-Nurme tee Pajaka külas

Tere

Oleme materjalid läbi vaadanud, kuid materjalide hulgas polnud
seletuskirja. Palume esitada.

*	Seletuskirjas palume kajastada, et sõiduteega lõikuva õhuliini
vähim kõrgus tee pinnast juhtme suurima rippe puhul peab olema
minimaalselt 7 m.
*	Riigiteega ristuva maakaabli kaitsetoru tugevuse andmed ning min
sügavuse andmed kõrvalmaantee ja mulde all, teemaal mulde nõlvast 1m
kaugusel ning mulde nõlvast kaugemal kui 1m või kraavi põhjas.
*	Seletuskirja palume lisada, et Tehnovõrgu riigiteealusele maale
paigaldamise korral peab tehnovõrgu omanik enne projekti realiseerima
asumist esitama Transpordiametile vormikohase taotluse koos projektis
kooskõlastatud asukoha-skeemiga tehnovõrgu paigaldamise ja talumise
lepingu sõlmimiseks (vorm saadaval Transpordiameti kodulehel). Sõlmitud
leping on aluseks riigitee alusel maal projektijärgsete tööde teostamiseks
vajaliku liiklusväliste tööde loa väljastamiseks. Lisaks palume
seletuskirja lisada, et riigitee maaüksusel on kõrvalekalded
kooskõlastatud projektist keelatud.

*	Asendiplaanil on kajastatud riigiteega ristumisel kollane kontuur,
palume antud leppemärk kajastada ka tingmärkides.

*	Lisaks palume kontrollida ka geoalust ja läbilõike maapinna
kontuuri, sest Maa-ameti rakenduses nähtub et antud tee ääres on kraav/id.
Kraavi põhjast peab maakaabel olema min 1,0m sügavusel.

Palume edastada täiendatud komplektne projekt kas minu e-mailile või
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Saamel Lembit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 12, 2024 5:40 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 0,4 kV õhuliini ja kaabelliini ristumine riigiteega 20162
Vardi-Nurme tee Pajaka külas

Tere

Palun kooskõlastada elektritööd projektis „Pajaka:(Kohila) F2
nõuetekohasus, Pajaka küla, Märjamaa vald, Raplamaa; IP3734“.

Lugupidamisega

Lembit Saamel

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 55 625 865

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee